Önskeinlägg

Det här händer inte mig ofta men nu har detta inträffat och det stör mig något kopiöst mycket. Det är nämligen så att det är bloggtorka som jag pratar om. Jag vill leverera bra, peppande, stöttande, tänkvärda inlägg och sköta bloggen på ett så bra sätt som möjligt men huvudet står....stilla. Jag har inget vettigt att förmedla och huvudet sprakar liksom inte av idéer. Så nu får ni verkligen hjälpa mig på traven lite!
 
I det här inlägget kan ni skriva vad som helst, ni kan ställa frågor, this/that frågor, skriva rubriker som jag sedan gör inlägg om eller ja vad som helst. Vad vill ni se mer här på bloggen? frågestund? åsiktsinlägg? innebandy? hästarna?. Jag är sugen på att svara på lite this/that frågor faktiskt men då får ni ge mig några kluringar som jag ska motivera.
 

Kolla förresten vad sött, Minola är så stolt över sin gulliga Milton <3
BTW, ser ni hur stor han blivit?! :o
 

Kommentarer
Postat av: Elvira!!!!

Din och paddes resa? skulle även vilja veta hur det går med milton!

2012-09-27 @ 11:27:30
Postat av: Agnes

This or that:
Regniga dagar i ett helt år men få rida/soliga dagar i ett helt år men inte få rida?
Glass/choklad?
Brunett/blondin?
Skimmel/fux?
Ullared shopping/ shopping i kalmar? (passande fråga inför helgen :) )
Pojkvän/vänner?
En sann vän som du kan prata om allt med/hundra vänner som du inte riktigt litar på?
Att aldrig mer få rida men fortfarande få umgås med hästar/att få rida när du vill men aldrig få klappa/mysa med hästen?

Vanliga inlägg:
Skriv om hhur du har tänkt dig din framtid, vad ska du göra efter gymnasiet, med hästarna, livet osv. vart vill du komma?

Gör en "10 saker du inte visste om mig och Paddington"

Tips på 10 bästa hästbloggarna.

:DD

Svar: None
Elin Ljunggren

2012-09-27 @ 13:20:10
URL: http://agnescecilias.devote.se
Postat av: Elin

Jag vill veta mer om Milton och Milnola.
Även fler bilder på dom :)

2012-09-29 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0