Planerar hösten 2012

Många tycker att det är tråkigt när hösten kommer, sommaren tar slut, skolan börjar, det blir mörkare och temperaturen sjunker. Men jag är inte en av dessa! Jag tycker bara det ska bli mysigt med hösten, höstkläder är bland de roligaste att shoppa. Vinterjackor ska köpas både till stallet och till vardags. Nya vintertäcken ska inhandlas och allt blir liksom, nytt. Vintern ser jag faktiskt också fram emot då jag förknippar det med jul, då man ska köpa julklappar, gran ska huggas samt pyntas, familjen samlas, julmat serveras och julbaket drar igång. Kommer bli så mysigt! :D
 
Sen kommer jag att ha en fullspäckad höst med BARA roligheter att göra, älskar det. Mycket innebandy kommer det att bli, ska börja övningsköra på riktigt och förhoppningsvis ta mitt efterlängtade körkort, mina sista riktiga tävlingar med Paddis ska göras och lite sånt. En bloggläsare kommer maybe på höstlovet till mig och innan höstlovet kanske en annan bloggläsare kommer hit med. Tycker det är så kul, att man genom bloggen kan knyta band med människor som man annars aldrig skulle kunna träffa. Sen måste jag planera ett besök ner till mina älskade/saknade vänner i skånelandet. Längtar!
 
En hel höst med saker som jag älskar att göra med vänner som ligger mig varmt om hjärtat, kan ju inte klaga precis!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0