Pluggproblem!

Att jag alltid haft lätt i skolan är ingen nyhet, jag är ett läshuvud och min standard är liksom på VG nivå och när jag anstränger mig så brukar det oftast bli ett MVG. Har aldrig haft problem med att sitta och plugga på prov eller skriva kilometerlånga inlämningar, förrän ikväll. Jag har läst, läst och läst om alla operationer som finns (har prov i sjukvård i morgon) men ändå fastnar ingenting?! Vad ska jag göra?!

Har lämnat plugget en stund och tänkte ta upp det igen om några minuter, käkade ångestglass precis nyss och hoppas det hjälper! Lär få vara uppe hela natten om jag ens ska ha en chans nu när jag är skittrött. Men att vara trött när man har PANIK är inte att rekommendera. Aaaaah skjut mig någon.

Brukar det här hända er? Eller är jag den enda i världen som får såna här tillfällen?
Får ju panik när jag inte kan mina grejer, blä. Kommer se ut som ett levande frågetecken i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0