Söndagmorgon

Gäsp och godmorgon! ♥
 
Visst är det skönt att vakna upp på en söndag och inse att man inte behöver ha ångest för att det är måndag i morgon? Jag är nämligen ledig hela dagen i morgon samt på torsdag då vi har studiedag. Detta är även sista veckan i skolan på 5 veckor då jag ska ha praktik i 4 veckor sen kommer höstlovet i en vecka, awesome. Sen är det ju inte precis många veckor kvar innan jullovet :o Skrämmande hur fort tiden går! Studenten väntar typ bara bakom hörnet haha!
 
Just nu ligger jag i soffan, musik i headsetet och bara chillar. Drack välling till frukost, sååå gott! Funderar på om jag kanske ska titta på någon av alla filmer som jag har på datorn bara för att jag kan och för en gångs skull har tid.
Idag är det inga större sysslor som jag ska göra men det är ändå lite gott och blandat. Ska städa färdigt på rummet, skritta på Paddis, skriva klart ett skolarbete och träna innebandy! Blev ingen match idag då Sävsjö hade annat för sig, trist tycker jag minsann men innebandy blir det iaf och jag är så pepp!
 
BYTHEWAY igår övningskörde jag för första gången med min mamma ner till köpingen. Vår väg är ju en grusväg på 2 km ungefär och sen kör man ut på stora vägen och jag trodde innan att jag inte skulle fixa det men det gjorde jag ju galant! Att köra iväg från en backe var dock lite svårt, måste öva på det men jag får ju inte vara för hård nu, det var första gången och jag klarade av att stanna vid trafikljusen och köra igång efter det sen. Tankade också helt själv, alltså parkerade jag. Sen körde jag in på en väg mot mormor och morfar. Så kul! :D Hoppas mammas bil snart vill bli bra så jag kan köra ännu mer, vill ha körkort nuuu typ.
 
NU ska jag sluta babbla, hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hejsan!
Är allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, tror du kommer gilla den :)

2012-09-23 @ 20:52:00
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Sara Carlsson

sv: tacktack Elin :D
Haha, jo han är en charmknutte. Man måste nästan se honom i verkligheten för att se hur rolig den ponnyn är, han har personlighet som bara den ^^

2012-09-24 @ 00:52:25
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Elsa

Shit vilken söt häst! :) Vad är det för ras?

Svar: Åh, visst är han! :) Han är en Irländsk Import!
Elin Ljunggren

2012-09-27 @ 18:57:03
URL: http://eckus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0