STUDENTEN 2013 <3

Någonting jag ser fram emot sjukt mycket så jag nästan spricker av längtan är den dagen jag står på Mönsteråsgymnasiets balkong, redo att springa ut med min klass för sista gången och välkomnas av hela släkten där de håller en pinsam bild på mig som liten. Aaaah jag börjar bli tokig snart på det här alltså. Är det fel på mig som redan kollar efter studentklänningar eller? En i min klass har redan beställt sin, haha - inte bara jag som är fett taggad på det här. Snart får vi även beställa mössorna, vet precis hur jag ska ha min!
 
Vill ha en enkel, vit klänning men problemet för mig just nu är att jag ser ut som en valross i allting, typ. Så med studenten som motivationskälla så ska jag nu få en lite mer fit kropp. Jag ska vara nöjd, inte ha några problem när dagen D är inne, så det så. Är sjukt motiverad till träning just nu och hoppas det håller i sig.
 
Mamma och jag har planerat vart vi ska få plats med hela min stora släkt plus vänner, vi ska göra fint på höskullen då det är jättemysigt där uppe och ställa upp långbord. Förstår ni hur mycket jag längtar? och nu är det bara september liksom, hur ska det gå när vi börjar närma oss slutstation? GALET
 

Typ något i den här stilen ska min studentklänning vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0