Svar på kommentarer

Vem är Detroit? Kan du svara i ett inlägg? :)
 
Svar: Detroit är en storhäst som jag är fodervärd på eller hur man nu vill uttrycka det. Det är min storasyster som äger honom och hon har nu lånat ut honom till mig på obestämd framtid. Eftersom han bara är 3 år och uppsutten på ca 30 gånger nu så rids inte han kontinenturligt men några enstaka gånger då och då. Detroit även kallad för "Toi" är 159 cm i manken, men han är högre i rumpan vilket innebär att han fortfarande växer så han slutar väl runt 160 -165 skulle jag gissa på. Tog hem honom efter beskrivning, utan att ens ha sett hästen innan varken på bild eller i verkligheten. En ren chansning med andra ord. 
 

 
 Jag kommer ihåg att jag har sett dig tävla på Minola för länge sedan, är det också din eller vems är det?
Svar:
Åh vad kul! Ja, Minola är min ponny det med. Vi tävlade för några år sedan nu, tror det var 2009 som vi var som mest aktiva. Dock hade vi inte några större framgångar men vi kämpade på så gott vi kunde. Minola varken rids eller tävlas nu längre då hon fått föl och har tyvärr blivit otroligt smal efter det, vi gör så gott vi kan för att "göda upp henne" igen. Sen ska hon komma igång och ridas i allafall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0