Tävlingen på söndag

Äntligen är det dags för lite tävling igen! Det är faktiskt mamma som har anmält mig dit, lite som en surprise men det tackar jag absolut inte nej till. Ska komma ut på så många tävlingar som jag bara kan de resterande månaderna som finns kvar av detta år. Kul när hon är engagerad!
 
På söndag ska jag iallafall tävla, bara en klass då den andra klassen är med allsvenskan i. Orkar inte vara kvar för att hoppa en till LC avd B, känns bara onödigt. Jag gillar verkligen Kalmars anläggning, den är bara något/några år gammal och de har otroligt bra underlag, ni vet sånt fiber? Det är jätteviktigt för mig att det finns bra underlag där jag ska tävla, det är något jag väljer tävlingar efter. Sen har de fina hinder med, så känns bra att återvända dit.
 
Vi ska alltså tävla en LC klass, bara för att få in känslan igen. Har räknat ut att det var hur länge sen som helst som jag fick hoppa omhoppning också och det ska jag banne mig göra på söndag, vad Padde än säger om saken. Nej men jag ska verkligen rida bra, inte slarva och framförallt inte bli stressad!
 
Stövelproblemet är även det löst, underbart snälla Sara lånar ut sina tretornstövlar till mig på tävlingen!
Tusen tusen tack!! ♥
 
Sist vi var i Kalmar såg det ut såhär:

Klockren bild här över, Padde får syn på ett hinder och jag säger åt honom att vänta, vems vilja tror ni är starkast? haha ;)

Kommer ihåg hur nervös jag var förra tävlingen när jag blickar tillbaka. Då var jag med i laghoppningen, som sista man. Kom 3:a i förklassen utan att behöva satsa mycket. Sen var det lagklass och jag var tvungen att nolla som sista man, den pressen är tuff vill jag lova. Men Padde och jag klarade det, tillsammans! :D
 
 Eftersom youtube knasar och inte vill lägga upp de klipp som jag vill så får jag väl länka de iallafall ifall ni vill se rundorna sen sist. Det kändes så lätt då, allt var så lätt. Det var underbart...
 
 
Förklassen, kommer 3:a --> http://www.youtube.com/watch?v=9bsaxcJfgK4&list=UU86DUiqst34xTX5l1CmJ33Q&index=67&feature=plcp

Lagklassen, nervös filmare där kanske? haha! --> http://www.youtube.com/watch?v=d5MaQCriCZo&list=UU86DUiqst34xTX5l1CmJ33Q&index=65&feature=plcp
 
Prisutdelningen i förklassen --> http://www.youtube.com/watch?v=HNZn5Eqs2lE&feature=relmfu

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska oxå tävla då, men på tdb står det ju att 90 och sen ett A och det betyder väl att det inte blir ngn omhoppning? :)

Svar: Oj, det såg jag inte! Är så van att det är en A:0 innan lagklassen men det kanske är som du säger! :) Det kan ju också bara stå så men jag vet inte, vi får se!
Elin Ljunggren

2012-09-12 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0