Tisdag!

Hallihallå på er, fick bli ett försenat godmorgon inlägg idag då jag var för nervös på morgonen. Kroppen har varit stressad hela natten och jag har knappt fått någon sömn, pga ett prov.. det känns inte alls bra med prestationsångest, den tar död på mig. Men klarade provet galant, 18,5/20 poäng är inte illa pinkat ändå! L-Ä-T-T-N-A-D
 
Idag ska jag hem tidigare då vår psykologilektion är inställd vilket betyder att jag hinner rida innan min innebandyträning ikväll. Min syster kommer även hem och sover hos oss inatt. Träffade henne nu på morgonen utanför skolan och hon sa att hon tog med sig sin kamera så hon kunde fota mig och Paddis. Ikväll vankas det ridbilder med andra ord, det var ett bra tag sen sist!
 
Nu ska jag börja med ett stort arbete i Sjukvården så jag inte halkar efter och får ännu mer prestationsångest.
Hoppas ni får en underbart bra tisdag! :)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0