Tråkiga nyheter...

När jag tog in Paddington idag så var allt som vanligt, vad jag kunde se. Ställde mig och borstade honom precis som vanligt. Men när vi skulle börja gosa och Padde helt plötsligt la huvudet i famnen på mig så kände jag att han var otroligt svullen på mulen, under näsborren på ena sidan. Det är jättespänt alltså och som sagt svullet... Kan vara ett ormbett, getingstick eller vad som. Vad jag sett så har han inga direkta bitmärken från en orm men kan inte dra någon slutsats. Ringde min ridlärare och hon sa att jag skulle låta honom vara inne och ge honom något att äta så jag kunde se om han kunde tugga vilket till min lättnad kunde göra. Men han har ont alltså :'( Min Paddispluttis
 
Ska kolla honom en gång i timmen nu innan jag lägger mig, så det inte blir värre. Blir det värre så åker mamma och jag in med honom i morgon så får de titta på det. Håll alla tummar och tår som ni kan för att detta ska gå vägen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0