What are words...

Idag fotade Amandha mig och Paddington. Med handen på hjärtat så måste jag meddela att det ÄR de BÄSTA bilderna jag äger. Paddington som brukar gömma sig och göra sig extra ful när kameran kommer fram, han var helt tvärtom idag. Helt överladdad, ville inte vara stilla en enda sekund men sen blev han så extra fin också när han biffar upp sig. Kanske var att han kände sig extra snygg i sitt nya träns och pannband? ;)

På vissa av bilderna är det svårt att tro att han är en D-ponny, han ser galet stor ut. Sitter och gråter av lycka att få äga den här ponnyn när jag ser bilderna. Jag kan inte ens beskriva känslorna jag har för honom för mig själv. Vill säga så mycket, försöka få er att förstå hur mycket den här ponnyn betyder för mig. Jag älskar honom mer än allt annat, utan honom är jag förlorad. What are words...
 




Avslutar med min absoluta favoritbild på min favoritponny ♥
Fler bilder kommer i många olika inlägg, det blev trots allt över 700 bilder så vi kallar väl detta för del 1.


Kommentarer
Postat av: Berta K

Shit vilka fina bilder!! Min favorit är också sista :)

2012-09-09 @ 22:25:21
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/
Postat av: Fredrikaaaaa

ÅHHHHA ASFINA BILDER EEEELIN!!! :DD

2012-09-11 @ 13:07:46
URL: http://waiting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0