When reality is better than your dreams

Godmorgon, verkligen GODmorgon på er alla.
 
Somnade lyckligt och vaknade lyckligt. Hade en toppenkväll igår, better than dreams.
Idag har jag studiedag och det sitter ju faktiskt inte helt fel. Har dessutom bara en dag kvar i skolan sen lägger jag det på hyllan i 5 veckor. Ska bli underbart skönt med ett "litet" break. Ska ha min praktik på hjärtavdelningen, sjukhuset i Oskarshamn vilket kommer bli oerhört spännande och lärorikt! 
 
På tal om rubriken så stämmer den något så fruktansvärt bra just nu. ALLT i mitt liv går så bra som det bara kan och jag mår något så fruktansvärt bra. Det här var länge sedan alla pusselbitar satt på plats. Njuter av stunden och lever i nuet som om det inte finns någon morgondag. Jag vet inte ens om jag mått såhär bra innan i hela mitt liv. Jag ska göra allt för att det håller i sig. Det är nästan läskigt bra allting så jag vet inte än om jag vågar tro att det är sant. Life IS nice.
 
Idag ska jag rida Paddis på banan, måste jobba igenom honom ordentligt nu när han fått vila i två dagar. I morgon har jag sovmorgon till 10 över 11, ska se om jag hinner rida honom innan skolan börjar då. Efter skolan i morgon så åker jag nog nästan direkt till Oskarshamn för att spela årets första seriematch i div 2! Sen är det bara att åka hem, sova och ladda om på nytt igen. På lördag klockan 10 rullar bilen mot Gränna som tar typ 3,5 timme att åka för att spela DM match. Ska bli såhäär kul. Snacka om adrenalinklick när man spelar innebandy, I love it. Efter matchen åker jag tillbaka hem med min vän Baggis, lämnar väskan hos mamma, ger hästarna mat och sedan åker vidare mot pappa. Klockan 5 på morgonen på söndag så rullar bilen mot Ullared, OM jag längtar?!
 
Fick min lön idag, fick mer än vad jag trodde att jag skulle få så det är kanoners. Kommer bli mycket inköp på Ge-Kås känner jag, haha! Jag är i behov av så mycket vintersaker då allt gick sönder förra vintern, suck. Men alltid fräscht och kul med nytt! :)
 
Hoppas ni också har en härlig torsdag idag trots det svintråkiga höstvädret!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska du med när bätteropp åker till Ullared? :)

2012-09-27 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0