Hela livet tog en vändning...även bloggen

En sak som jag tänkt på relativt länge och som jag velat göra med bloggen är att ändra huvudinriktning. Jag har länge kunnat titulera mig som en hästbloggare/tävlingsryttare och så vidare vilket jag bara kan tacka och bocka för. Men nu känner jag att... i och med flytten kommer inte hästsporten vara en så pass stor del av mig så jag kan driva en bra blogg som handlar till 90 % om hästar. Därför har jag funderat på att antingen lägga ner bloggen helt eller faktiskt driva en vanlig blogg, en blogg om mitt liv där huvudpersonen i bloggen skulle vara .....jag. Valet har till slut fallit på att driva en blogg, en vardagsblogg där man kan följa med mig i min vardag, där jag delar med mig av livet från mitt perspektiv. Vissa av er suckar nog nu, vissa av er blir nog glada - däribland mina vänner, (de ohästintresserade) haha!
 
Den här bloggen kommer att finnas kvar men jag kommer inte uppdatera den. Den ska få vara hästblogg som den alltid varit men nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv som handlar om mer än bara häst. Därför kommer jag inom kort att öppna upp en ny blogg, givetvis på blogg.se där ni kan fortsätta att följa mig.
 
Givetvis kommer bloggen handla om Paddington och de andra hästarna men inte alls fullt lika mycket. Paddington är och kommer alltid vara en del i min vardag tills den dagen han inte orkar mer så han slipper ni inte ";)".
I min nya blogg kommer jag att bjuda er på träningstips, kost, musik, Paddington, personliga åsikter, outfits och ja... allt som faller mig in helt enkelt. I hope you will like it!
 
 
Jag är motiverad som fan (ursäkta ordspråket men på riktigt). Sjukligt taggad på mitt nya liv, med samma gamla Elin bakom skärmen.

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

Varför inte bara fortsätta på denna blogg istället för att skapa en ny? Även om du inte bloggar om mkt häst så heter ju bloggen ändå elinlinnealjunggren och inte typ paddington/något annat hästigt ;)

2013-02-02 @ 21:30:33
Postat av: hanna

vad händer med detroite nu? åker han hem till sin ägare?

2013-02-04 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0