Vardagen är igång.

Godmorgon! :D
 
Äntligen är min vardag i rullning igen, nu på ett annat ställe, i en annan miljö - med andra människor runt omkring mig. Just nu känns det bra och jag är glad över att jag vågade ta mitt liv till en annan nivå. Det har varit svårt att flytta, det kan jag inte förneka men jag är villig att testa på något nytt. Jag behövde det här.
 
Igår skulle vi ha flyttat Paddington på dagen men jag fick hoppa in och jobba från 16:00-20:00 så vi fick göra det på kvällen istället. Han gick på transporten utan problem och det kändes bara bra att lämna stallplan. Elin och Padde på nya äventyr liksom, tjoho haha! Pappa var så himla gullig med Padde också, himla kul att se. Han är väldigt djurvänlig och älskar djur men är ändå lite rädd men vill ändå ställa upp, det är så kul. Vi ställde in Padde och lastade av hans saker i det nya stallet. Han var spänd när jag ledde in honom till stallet när han fick syn på de andra hästarna som han fick nosa på och det gick bra. Släppte sedan in honom i boxen och då började han utforska sin granne bredvid... i ungefär 1 minut, sen ställde han sig och började käka. Snacka om att göra sig hemmastadd på bara några minuter. Han såg nöjd ut och då lättade en sten från hjärtat. Har varit orolig för att han inte skulle trivas där och så, vilket det verkar som han gör. Skönt!
 
Idag på morgonen åkte vi till stallet där vi skulle släppa ihop Padde med hans kompis. Det gick väldigt bra, de blev vänner direkt dock har Padde en sjuk överskottsenergi så han rejsade ju runt där och den andra försökte bara följa med i svängarna, haha! Lilla Paddelito. ♥
 
Jag filmade lite, dock inte precis i början men ni kan ju se lite iaf.
 
 
Ikväll kommer ett inlägg som kommer förändra bloggen, så håll ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0