broken heart...

Hannis om Ett sommarminne del 1:
Varför fick inte din pojkvän följa med? :(


Svar: Blev riktigt ledsen av denna kommentaren för jag och min pojkvän har gått skilda vägar för ca 2 veckor sedan. Riktigt tråkigt men så är det och jag försöker gå vidare då vi troligtvis inte kommer att hitta tillbaka igen. Så nu vet ni det, därför jag var deppig ett tag med. Det är inte lätt att bara glömma bort då vi trots allt var ihop i 2,5 år och lite därtill. Vill helst inte prata om detta då jag försöker lämna det bakom mig. Vi är inte ovänner, vi har pratat och är ändå nära vänner. Det blir nog bäst såhär även att det tar emot. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, min första riktiga kärlek...



Kommentarer
Postat av: linnéa <33

ååh..... :(

2011-08-10 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0