Jag blir sååå glad!


Karro om Världens absolut bästa Paddington!:
Jättefin, vilket härligt steg han fick :D Kollade på en video på er som var filmad för ett tag sedan och det är jättestor skillnad!

Svar: Alltså Karro du anade nog inte hur glad jag blev över den här kommentaren. Jag vet att du följer mig och Paddes utveckling och du har sett ganska mycket här på bloggen och när du säger att du ser en utveckling på så kort tid så blir jag mer än glad. Att det inte bara är jag som går runt och inbillar mig att det har skett en utveckling för det har det verkligen gjort. Amandha sa det med när jag red honom igår "vad lugn han ser ut att vara nu". Det är precis detta som jag vill höra. Jag tar verkligen åt mig det. Nu fick jag det bekräftat för mig själv. Tack så oerhört mycket Karro! :D



Kommentarer
Postat av: donkan

när jag såg filmen blev jag "WOW, är det samma Padde?" .. liksom, jag har endå tittat på varrenda film & följt dig jättelänge.. den filmen var verkligen helt AWESOME, NI är ett nu, NI är AWESOME tsm! <3

2011-07-20 @ 10:16:41
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0