Jag blir så glad!

... för jag har världens finaste läsare och nej jag ljuger eller fjäskar I N T E. Ni ställer upp så sjukt mycket på mig och varenda liten sak får mig att skina som en sol. Ni är en stor del utav bloggen och ni förtjänar all tid i rampljuset. Jag är så glad över att jag startade denna blogg ska jag tala om! Ni är så fina, tack för allt ni gör för mig!


Inlägget hittar ni HÄR

Och titta bara på dessa kommentarer, det kallas lycka för mig!

Anonym om Paddington:
Fiiiiiiiiiiiiiilm älskar att se er!!!!!!!!!!


donkan om Ur andras perspektiv:
Du är en helt underbar person som står på egna ben och låter inte sig krossas, du har ett hjärta av guld och du sköter dina hästar på bästa sett! Du är en supergo tjej som är snäll mot alla, ser inte ner på den o den, utan är helt underbart go mot alla. Jag hade hur gärna som helst velat träffa dig i verkligheten, och jag hoppas att det kommer hända någongång, vem vet, du kanske kommer ner här och har en lektion för mig när jag får en häst? Iaf, enligt mig är du en helt underbar person som jag ser upp till! Mycket creed till dig, Kram <3



Tack, tack, tack, tack alla ni som är så fina mot mig! Det är många som har lagt till mig på FB och på BDB och skriver att de älskar min blogg, det är riktigt kul! Att varje gång titta in hit med fullt av kommentarer! Skulle vilja krama om er allihop!

Och att ni verkligen vill se mer av oss är riktigt kul! Simply the best! :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi skriver bara sanningen! :D / donkan :)

2011-06-17 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0