Svar


Filippa om Fjärde överraskningen..:
Så gosig den ser ut att vara!! Skulle vi kanske få en bild när Sara rider den? :)
Svar: Ja det kan ni få. Dock har jag inga kort nu men ska leta fram kameran så får ni lite bilder! :)

Anonym om Mycket att stå i!:
om du var rvungen att sälja en häst i stallet vilken skulle det vara då? :)
Svar: Detta var en väldigt konstig fråga och jag skulle inte vilja sälja någon men om jag var tvungen så skulle jag nog sålt Fernando för att han ibland blir väldigt jobbig mot Minola när han går efter henne hela tiden, haha! :)

Men söt är han!

nelli om Mycket att stå i!:
hoppar du alldrig med minola längre? och i så fall kan du väll ta lite kort?:)) hur högt tror du hon kan hoppa??:D


Svar: Hon har stått ett bra tag nu på sista tiden bara för att bygga upp hullet men igår kom en vän till mig och red henne både dressyr och hoppade. Det gick jättebra och Minola älskar att hoppa dock är hon lite speciell, hihi :) Jag glömde ta kort på det tyvärr men jag lägger upp några gamla hoppkort på henne. Alltså ponnyn hoppar hus när hon väl vill och jag har hoppat 1,30 med henne hemma utan problem. Hon skulle utan tvekan hoppa 1,40 uppsuttet och kanske 1,50 löshoppning!






Kommentarer
Postat av: linnéa <33

WOW,ha! att hon kunde hoppa så hade jag VERKLIGEN ingen aning om är hon en D-ponny :)

2011-06-05 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0