Jordens undergång...

donkan om Berättelsen om Minola del 2...:
HUH, jag överlevde! men kanske nt länge till, det är ju "jordens undergång" imorgon.. börjar faktiskt bli lite läskigt, vissa lägger ner allt för att dom tror att dom dör imorrn, och den där gubben är läskigt säker på det! men men!
riktigt roligt att läsa detta var det! :D


Svar: Hahaha! Men jag hörde att den där gubben hade tagit fel år? Så jag är inte det minsta orolig faktiskt! Jag menar han är typ 90 år och säkert lite senil. Bara för att han dör snart så betyder inte det att vi gör det, haha! Nej men seriöst, han har sagt det så många gånger innan och jag har iaf inte gått under eller dött än. Men den som lever får se, HAHAH där fick jag till det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0