Svar

Jessie om Varför?!:
Fy fasen vilket bra inlägg! Vartenda ord stämmer. Jag blev utsatt för sk. mobbing senast igår kväll, om att jag inte förtjänade mina 75% som jag fick i helgens dressyrtävling, och att det borde vara omöjligt för en ponny med så dålig gång att få så höga procent, dessutom av en person som jag känner väl, det var inte ett dugg roligt och jag blev jätteledsen.

Jag undrar om jag får kopiera inlägget och publicera på min blogg? Självklart skriver jag att det är du som har skrivit det samt så länkar jag din blogg! :)


Svar: Det är verkligen inte klokt hur illa vissa människor kan behandla en illa alltså!
Klart att du blir ledsen när du får höra sånt här! Fy så tråkigt :/

Klart att du får kopiera detta på din blogg :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0