Svar!

Mikaela  ([email protected]) om Filmer från Johanna-träningen!:
Vad roligt att se dressyrfilmer :) han arbetar ju jättefint och i låg form lite skillnad mot hoppningen som vi är vana att se ^^ tycker det ser bra ut och du borde verkligen satsa på en dressyrtävling med :) blir så avis på er :) Samt om inlägget om elakheter och mobbining håller med dej totalt. bara för att jag mest rider för att det är roligt skrattar folk åt mig och tycker jag e töntig när jag ställer upp på en liten klubbis på 60 cm när det känns WOW för mig så blir man så ledesen när man själv har klarat det och andra tycker man e fjantig. Minns när jag red i bätteropp som mindre å var den enda som tävlade nelly innan hon blev poppis, hoppade så många L:D med henne och var aldrig felfri men sen plötslig blev jag det och var överlycklig men blev inte placerad och de första man fick höra var men vad är du glad över du blev ju inte placerad..... OCH jag kom runt felfritt och det var målet. Gillar dina inlägg väldigt mkt :)


Svar: Tack så mycket! Det är svårt att tro att han är såhär pass lugn i dressyren när man är van att se honom i hoppningen då han är som en bomb och kan explodera när som helst. Målet just nu är en dressyrtävling när jag fått honom att lugna ner sig och lyssna ännu mer än vad han redan kan. Men gud vad lustigt. Alla som rider är definitivt inga tävlingsmänniskor så det där var väldigt dåligt gjort av de som inte fattade det. Om det känns som en wow upplevelse för dig så är det ju något positivt. Alla är inte på samma nivå men det är det då inte många som fattar. Alla tävlar inte regionalt eller är uppe på Msvb klasserna men som sagt så är det bara få som förstår detta. Jaså red du på bätteropp?! Nu blev jag hemskt nyfiken på vem du är, haha! ;) ( du vet jag suger på att komma ihåg namn, hehe) Och placering betyder egentligen ingenting. Resultaten är verkligen inte alltid rättvisa mot vad man har presterat. Du kom över ditt mål och det är ju huvudsaken, eller hur? Det bästa är om man bara kan koppla bort alla andra och bara rida för sig själv. Men det är lättare sagt än gjort ska jag tala om för dig. Jag tar åt mig så himla mycket om jag får höra något dumt men jag jobbar på det. Tack så mycket, alltid kul att höra! :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag var med när det startade och red i ca 4 år där. så vet vem du är mkt väl XD min mamma känner även din mamma sen långt tillbaka.. men vi har inte setts på väldigt länge så förstår om du inte minns mig var ju själv inte gammal när jag red på bätteropp XD men kan ju säga att vi har frida nu iaf ^^

2011-05-26 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0