Svar


donkan om Min underbara lilla kille:
vrf rider du aldrig minola mer? :(


Svar: Jag vet att det inte bara är du som undrar detta men det är väldigt enkelt varför jag inte rider henne just nu. Som ni vet går hon ju på medicin och då vågar jag inte riktigt rida henne. Jag vill att hon ska äta upp sig innan jag sätter mig på henne. Jag vill bara att hon ska må bra först och så. Men nu börjar det gå åt rätt håll med henne och redan nu efter ungefär en veckas medicin mår hon mycket bättre och har blivit tjockare och det glädjer mig riktigt mycket! Nu ska vi bara avmaska henne med. Nu har hon fri tillgång till hö ute i hagen och sedan får hon meicinen, krafft och betfor. Men jag gosar mycket mycket mycket med henne! Vi har jämt så kul ihop och som sagt så älskar jag henne så otroligt mycket så ingenting får hända henne. Men snart kommer jag rida henne igen! :)

Kommentarer
Postat av: donkan

jaha, okej! va kul att det går åt rätt håll!

kommer du tävla/träna henne så som du gör med padde då? du hade ju hoppat jöttehögt med henne, typ 130.. lr har jag helt fel för mig? :)

2011-05-21 @ 14:40:32
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0