En bra dag fick ett bra avslut

Idag kom den efterlängtade vilodagen för både mig och mina hästar. Istället har jag varit barnvakt åt mina småsyskon, bloggat och ätit. Idag gjorde jag nog ett stort misstag.... jag laddade ner andra avenyn säsong 3 vilket kommer leda till att det blir sena nätter ett tag framöver. Borde vara olagligt att producera såna där beroendeframkallande serier! ;)
 
När jag loggade in här ikväll mellan varven så blev jag för det första chockad när jag kollade statistiken då den slog i taket och kommentarer började komma in vilket är jättetrevligt tycker jag! Det är alltså åsiktsdrottningen själv som har länkat till detta inlägg som jag skrev igår då hon ansåg att det var väldigt bra skrivet. Det värmer i hjärtat att höra ifrån en sån otroligt grym människa. Kul att även få den responsen ifrån er, skönt att höra att det faktiskt finns mänskliga hästmänniskor där ute! :)
 
Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av Andra Avenyn och sedan ta en lång dejt med John-Blund.
Godnatt alla ni där ute, vi hörs av i morgon igen - då med film från tävlinge samt utvärdering! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0