Godmorgon

 
Tillbaka till verkligheten idag, skolan. Har lite saker jag måste fixa med innan jag tar jullov. I morgon är sista dagen och då är det ju ingen vanlig skoldag inte. Igår hade jag fullt upp och många bollar i luften trots att jag bara var hemma. Mycket att göra innan man kan ta lov. Igår bara ramlade det in flera sms på rad, tänkte vem fasen bombaderar mig nu? Jo såklart bemanningen, har fått tre nya pass i januari månad. Gutt!
 
Nu ska jag fortsätta med lite saker men jag lovar att blogga senare som kompension för den dåliga bloggningen igår. Håll ut kära läsare! :)
 
Och ni glömmer väl inte att kommentera DETTA inlägget?! Har du inte redan gjort det, gör det. Har du redan gjort det, gör det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0