Tack!

När jag loggar in här och får läsa såna här fina saker då blir jag verkligen glad och rörd. Ibland förstår jag inte hur bloggen blivit såhär pass stor, jag är ju bara jag. När jag var iväg till Eriksmåla på tävlingen så kom två bloggläsare fram (synd att min kamera var hemma) och de sa massvis med fina saker och gav mig en kram. Det var flera som tittat på mig lustigt och mycket. Att vara igenkänd är ingenting jag är van vid, detta är alldeles nytt för mig. Att jag varje dag får blogga för er betyder jättemycket! Ibland kan jag vara dålig på att visa hur mycket ni verkligen betyder för mig och att varenda kommentar ger mig styrka och tro mig, det gör dem verkligen. Det är ni som får mig att orka och vilja saker och främst av allt, ni får mig att tro på mig själv. Ni är helt underbara. Jag ♥ Er


När jag kikade bloglovin idag så hade jag fått 7 nya följare och det är betydelsefullt för mig.

Märta ([email protected]) om Chillvecka:
Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Svar: Åh tack så hemskt mycket för dina fina ord. Ojdå, det vet jag inte riktigt. Ingen annan verkar haft problem med det innan... Är det någon som vet?


Bodypalace ([email protected]) om Allt annat förutom häst:
trevlig och läsvänlig blogg du har =)

Svar: Tack så hemskt mycket!


Erika om Allt annat förutom häst:
Vilken fin blogg du har! :)
Svar: Tack så jättemycket!






Kommentarer
Postat av: Olivia

Du vet ju att vi gär allt fär dig ? <3

2011-07-11 @ 18:05:26
URL: http://ponnyjockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0