Lite svar blandat med gulliga kommentarer!


Annie ;) ([email protected]) om Tävling i torestorp med Dave:
Jag undrar bara vad de är för bett du rider på där :) tänkte på att du red Padde på tre-delat va? Trodde du red Dave på de också :) undrar bara vad det heter :) Kramar!

Svar: Hej Annie! Ja jag rider Padde på ett tredelat bett. Det jag har på Dave heter ummipelham :) Kram!


Lovisa om Blogga, ja/nej?:
Klart att du inte ska sluta att blogga :) Jag kollar in på din blogg flera gånger per dag, och det gjorde jag även på din förra blogg! Din blogg är bra, riktigt bra, och Du, Padde och Minola är så fina ihop. Jag tror att många är intresserade av att följa dig och Padde i eran utveckling, och vem vill inte veta hur det kommer bli med Minolas föl? Jag hoppas på att du fortsätter att blogga men det är ju såklart ditt val!
Svar: Den här kommentaren var hur gullig som helst, all creed till dig fina Lovisa! :)


nelli om Blogga, ja/nej?:
Du får inte sluta!! Läser din blogg varge dag jue!! KOM TILLBAKA!!!
Svar: Kul att du känner så fina Nelli! :)



Ni vet precis hur ni ska göra för att få mig lycklig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0