Svar


.. om Ska man se ner på andra?:
Det är inte sant. Jag rider på nat nivå och jag och mina kompisar (på samma nivå) brukar följa med våra kompisar som startar sin första tävling på lokalt.
Och alla är snälla mot andra. Du har nog den uppfatnigen pga att du har fördomar för de som tävlar högre än dig. Och enligt de jag har läst på din blogg har du inte hoppat reg eller nat. Så varför tror du att det är så?(;



Svar: För det första så sa jag inte att ALLA är sådana så varför tar du åt dig om det inte stämmer på just dig?
Sen säger jag att jag har sett sådant på tävling och då la jag upp ett inlägg om att jag inte tycker att det ska vara så, jag säger inte att det alltid är så eller drar alla över en kant. Jag vet också att det finns snälla människor som hoppar på den nivån, det är inte så men jag tycker bara inte att man ska se ner på andra. Nej det stämmer att jag inte tävlat regional eller nationellt än så länge då jag bara haft Padde ett tag och i morgon är våran 4:e tävling så nej vi har inte kommit så långt än! Men jag har klubbkompisar som jag följer med som tävlar de klasserna och på de tävlingarna så kan det hända att man ser folk som ser ner på andra, därför vet jag hur det kan se ut.
Detta är min åsikt och såhär tycker jag. Mvh Elin



Arg om Snobbar? NEJTACK:
Varför har du denna uppfattnig!?
Vet du vad jag tror. Att du är jävligt avis och vågar inte inse att det finns ryttare som rider bättre änn dig! Och när det går bättre för någon som har köpt en fin hjälm eller nåt så säger du..
`Fan vad bortskämd! När den ponnyn börjar stanna får hon en ny!´
Och något som gör mig jävligt förbannad är (I mitt fall så är man bortskämd om man bara bor tillsammans med sina båda föräldrar, har en familj och vänner.)
Vad vet du om det!
Och nästa gång du lägger ut ett sådant här inlägg..
Ta fakta!!!!


Svar: Har jag någonsin sagt eller uttryckt mig om att jag rider bra? aldrig någonsin skulle jag skriva något sådant om mig själv, aldrig. Alla ryttare har brister, även jag och det är jag så väl medveten om! så du ska bara inte uttrycka dig om detta när du inget vet. OCH NEJ jag är inte avundssjuk på de som är bortskämda, inte en chans förstår du! Jag tycker endast synd om dem! om jag var det så varför skulle jag väl inte inte skriva ut det på bloggen?! Jag är ärlig och detta är mina åsikter som jag lägger ut på min blogg. Du verkar inte förstå att alla har olika åsikter? Detta är ett åsiktsinlägg inte något jävla fakta-inlägg. Som jag skrev, detta är min blogg, mina åsikter och jag kommer aldrig ändra på mig själv eller mina åsikter. Tack för mig! Mvh Elin


Ska även tillägga att det var samma person som skrev dessa. diss på de som är anonyma och inte vågar stå för vad de tycker. Och jo jag respekterar andras åsikter men detta var inga åsikter utan bara klagomål. Tråkigt att vissa ska klanka ner på andra men jag tar inte åt mig för jag står för vad jag säger eller skriver! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0