Svar


donkan om Svar:
jaha, okej! va kul att det går åt rätt håll!
kommer du tävla/träna henne så som du gör med padde då? du hade ju hoppat jöttehögt med henne, typ 130.. lr har jag helt fel för mig? :)

Svar: Ja verkligen! Nej det kommer jag inte att göra. Vi kommer mest att hoppa hemma på skoj men kanske att jag tar ut henne på någon L:D innan jag fyller 18. Men vi får helt se vad Minola vill. Ja det stämmer att vi har hoppat 130cm här hemma men Minola är speciell, kan inte riktigt förklara men hon blir en helt annan häst på tävling än vad hon bli när man hoppar hemma.
donkan om Uppfödare?:
kommer wojtek från polen?
min kusin heter Wojtek, och han är polsk.. jag själv är ju från polen men iaf.. har för mig att Wojtek är ett polskt namn.. :)

Svar: Ja det stämmer! Hela Minolas släkt kommer från Polen, alltså polska araber vilket enligt mig är dem allra finaste! :)


molly ([email protected]) om Mot klubbtävling!:
riktigt riktigt snygg är du & din blogg också för den delen.. Hoppas allt är bra med dig (:
Checka gärna min blogg <3

Svar: Tack för komplimangen, du är fin du med!
Ja allt är verkligen superbra med mig. Det ska jag göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0