Svar

Känner att det blir många svar på tal nu men jag gör mitt bästa och försöker att engagera mig, hoppas att detta är okey för er och att det inte blir jobbigt eller störande.

donkan om Marknad och ridning:
undrar samma sak som ngn ovan.. får man skicka in "idolbilder"? och en sak till.. får jag länka till din blogg, liksom typ tipsa om din blogg och skriva lite vad jag tycker om den och så? på min blogg då :)

Svar: KLART att man får! Det är bara roligt för mig! :D


donkan om Gullunge!:
jag tycker det är så himla kul att läsa o kommentera din blogg, du verkligen engagerar dig.. och visar sån glädje till dina läsare!
och du skriver intressanta och roliga inlägg, och lägger upp fantastiska bilder! du har två underbara hästar, och jag hoppas av hela mitt hjärta att Minola går upp i vikt! :D


Svar: Du är jämt lika gullig! Jättekul med sånt här! Tacktacktack! :D


alice om Morgon-inlägg:
varför han ni lämnat tillbaka honom? Bara undrar för jag hade honom ett tag med :)
Svar: Som jag skrev. De ville ha alldeles för mycket pengar för honom och han är inte värd så pass mycket än då han bara kan grunderna. Han skulle kunna bli så sjukt fin dressyrhäst med en som ska passa honom. Johanna och Persan passade ihop men Johanna är mer för hoppning och som du kanske känner till så är han mer lämpad för dressyr :)

Olivia om Barbacka ridning, bra/dåligt?:
Jag rider barbacka ibland, men max 1 gång/vecka. Det är kul :) , men till skillnad från att rida med en sadel(som har ryggrads frihet) så belastas ryggraden när man rider barbacka, även om man rider hästen "rätt". Därför försöker jag begränsa barbacka ridningen.


Svar: Ja precis! Håller med dig. Jag brukar MAX rida 2 gånger i veckan barbacka för att som du säger för att han inte ska bli belastad för mycket med tryck (sadel) eller belastar ryggraden för mycket. Så en kombination av dessa är helt att rekommendera! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0